ATE: Sterk merk, sterk product, sterke verpakking

0
23
ATE

Sterk product

Het merk ATE staat altijd voor passie, traditie en innovatie. De producten worden voortdurend verder ontwikkeld en aangepast aan de eisen. De verpakking moet passen bij de hoge kwaliteit van de producten. Daarom heeft de fabrikant een eigentijds ontwerp ontwikkeld dat de traditie van het merk behoudt door de klassieke elementen van het bedrijf en toch het innovatieve karakter van de moderne producten onderstreept.

ATE: Sterke verpakking

Het nieuwe ontwerp volgt een eenvoudig idee: gebruiksvriendelijkheid creëren door eenvoudigere identificatie van producten. Moderne verpakkingen bereiken dit door instinctieve kleurdifferentiatie en bieden een hoog klantvoordeel, omdat productcategorieën gemakkelijker van elkaar kunnen worden onderscheiden. Daarnaast worden de ATE highlights, zoals de ATE Ceramic remblokken, uitgelicht met een productafbeelding op de verpakking.

ATE discs

ATE: Veiligheid

Maar niet alleen het ontwerp van de verpakking staat centraal, maar natuurlijk ook de veiligheid van de klanten:

ATE heeft een sterk merkkarakter opgebouwd. Deze, en vooral de klanten, staan ​​onder de bescherming van het bedrijf door middel van investeringen in bescherming tegen namaak.

Op veel van de nieuwe verpakkingen zit ook een veiligheidslabel, wat vervalsing voorkomt.

Het bestaat uit twee componenten en werkt als volgt: Het eerste beveiligingsniveau wordt gegarandeerd door de zogenaamde PrioSpot. Dit heeft een unieke code, die bestaat uit de laatste vier cijfers van de MAPP-code en die regenboogkleurig lijkt wanneer deze verlicht is. Daarnaast bevat de PrioSpot een microcode en wederom het laatste cijfer van de beveiligingscode.

Het tweede beveiligingsniveau is het opvragen van de MAPP-code. Werkplaatsmedewerkers kunnen eenvoudig de code op de ATE-website invoeren om te zien of ze echt een origineel Continental-onderdeel in handen hebben. Wat de bescherming tegen vervalsing betreft, blijft de gebruikelijke hoge ATE-norm behouden.

De transitie is al begonnen, de verpakkingen komen nu stilaan in de werkplaatsen. Het nieuwe design staat voor de gebruikelijke premium kwaliteit in nieuwe pracht.